Möte och skolarbeten!

Gick bra på mötet idag. Vi öppnade ett konto osv. Tog bara 20 min så det var lugnt. Innan det så skaffade jag iaf mig en bankdosa och dom ska skicka ett visa-kort åt mig också. Härligt. Nu kan jag äntligen shoppa igen, bara ta på faktura ;) HEHE. 

När vi var klar så hängde jag med Mio på Nex iaf, han spelade på maskinerna och sen drog jag hem. 

Sitter förtillfället med två datorer framför mig. En som jag facebookar, lyssnar på musik och nu bloggar på, och den andra håller jag på med lite skolarbeten. Känner mig riktigt duktig!! :) Men det måste göras bort under veckan så det är väl dags att börja beta av saker.

Var väl inget mer än det. Ska till Zorba sen iaf tänkte jag, snacka lite skit osv. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0