Snow patrol

Ååååh.. Hittade den här låten på en av mina gamla spotify listor. Herregud vilka minnen som kom upp. Jag relaterade så mycket till den här låten, vill typ börja asböla så fort jag hör den för jag minns precis hur jag kände just då. Hade så mycket saknad, lycka, glädje och kärlek i mig då som inte fick komma ut. Sjukt hur allt det kunde vända till det här lixom. Får lite ont i magen faktiskt när jag tänker på det, det är en sjukt jobbig känsla som kommer upp, att allt har blivit så här. Det var så jävla fint då, och det gör mig fortfarande ledsen. 

I'm miles from where you are,
I lay down on the cold ground
I, I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms

-

Hur som helst så får jag väl tacka Liam för allt det vi gått igenom. Även om det är som det är mellan oss just nu. Tänker inte skriva någon större förklaring. Det tar jag mellan honom och mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0