Softaaaat

Vart inte så mycket arbete på praktiken idag måste jag säga. Kom dit vid halv elva ungefär. Då gick vi på rundtur eftersom Isso inte varit där tidigare. Så det tog ju några minuter. Sen hjälpte jag till att ösa lite mat i en halvtimma ungefär, om ens de. Sen gick jag och Isso och käka och sen sov jag en stund. Slöa på i soffan tills halv två ungefär. Kändes inte värt att byta om då eftersom jag skulle till bilskolan så vi gjorde inget mer resten av dagen. Soooft.

På bilskolan gick det bra iaf. Bokade även in halkbana som är imorn klockan två. Vilket betyder att jag får gå tidigare då också. HEHE. Skönt. Det kommer nog bli kul iaf. 

Annars idag så har jag bara hängt hos Zorbisen. Vi har inte gjort ett skit. Ätit lite glass och pratat osv. Softat bara med andra ord. Chillchill. Tog bussen hem vid nio. 

Nu tänkte jag kolla klart mitt desperate housewives avsnitt och sen sova. Är cp trött.
puss ;*


hehehehe, cpgammal bild ;****
min kossa i regnet <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0