25 september

Sååjaa! Fan vad skönt det här kändes. Såg precis att många av mina gamla läsare har hittat tillbaka hit. Hade 27 unika besökare igår, så det känns skit kul att ni kom tillbaka så fort. Har ju sett att några stjärnor har varit in här varje dag ända sen jag bloggade sist, för två månader sen. Skit kul! :)

Har iaf varit i skolan idag, har två lektioner så slutade kring elva. For hem och låg och dog lite bara, sen somnade jag (som vanligt -.-) och vaknade för två timmar sen kanske? Sen dess har det inte hänt ett skit. Har intalat mig själv att jag skulle städa mitt rum idag, för det behövs verkligen! Ska väl försöka ta tag i det, men jämt när man ska göra nått så blir ju plötsligt allt annat super intressant, eller hur? 

Nä, nu ska jag verkligen försöka ta tag i det. Måste göras alltså!
puss

fyll-dolor var de här ja.
Kommentarer
Postat av: ida

snyggare får man leta efter!!

Svar: menar ju!!
amanda

2012-09-25 @ 20:45:41
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0