30 september

God kväll!

Gårdagen var inte så speciell som jag hade hoppats då. Tyvärr. Vi var ett gäng hos Elin och där satt vi mest och försökte ta oss därifrån. Senare mot kvällen for vi till Porre och dit kom en jävla massa folk. Hände nog inte så mycket egentligen. Inte ens lite bråk har det varit. Höhö. Blev väl sängläge vid 4-5 någon gång. 

Vaknade vid 12 imorse och gjorde ingenting, kollade när Zorba spela lite tvspel. Lineas mamma skjutsa hem oss och efter en stund for vi och hämta lite käk från Dannes (<333333) och satt mest och prata osv. 

Just nu ligger jag i sängen och kikar xfactor och funderar på när jag ska ta ur tummen och fixa ihop min bloggdesign. Är ju verkligen behövligt men känns så jävla jobbigt. Speciellt när man inte är världens proffs heller.

Nånå. Får försöka fixa det till veckan.

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0