Se på tusan..

..det blev ett till inlägg idag! Går ju riktigt bra det här. Elina var ju dock inte nöjd, så förhoppningsvis blir hon väl nöjdare med detta inlägg. Hehe.

Efter skolan for jag till Zorbis med bussen, vi käkade lite och just innan tre skjutsade hennes mormor oss upp till skolan igen. Hade möte med ABC-gruppen om studenten osv. Känner mig riktigt taggad på att ta studenten måste jag säga! Har gått sjukt fort, känns som att det var igår man börja ettan.

Efter det for vi iaf tillbaka till Zorba och hon pluggade jag kollade mest på tatueringar osv. Sen kikade vi lite x factor och tog det bara lugnt. Mami fick komma och hämta mig sen.

Nu tänkte jag dock slänga mig under täcket och kolla x factor us (såååååå mycket bättre än svenska) och somna till det.

Gonatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0