00.54

Har inte skrivit på ett jävla tag sen märkte jag just! Har helt glömt bort att blogga. Sorry, hehe.
 
Vad har hänt sen sist? Typ ingenting tror jag. Inget särskilt. Praktik, gym osv. I fredags blev det en utgång också. Var lite överallt. Vart sjukt full i slutet av kvällen. Minns knappt nånting och kom hem med världens hicka tydligen och levde rövare i köket, smällde i allt typ. Haha.. Lördagen blev ganska seg. Låg hemma tills elva ungefär. Sen kom Linea och Zorba hit och Linea körde min bil så vi snurra runt mest. Jag och hon var ute tills fem på morgonen, snackade om massa konstiga saker. 
 
Idag har ingenting hänt. Kollat massa avsnitt av Greys, käkat lite chirre osv. Ska fortsätta med det. Tänkte bara visa att jag lever.
peace ;*
 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0