12 februari

Nu har det varit rätt så länge sen jag blogga märkte jag. Har dock varit upptagen och sen inte så tipptop. Under hela helgen så blev det awesome utgångar! I fredags blev det först en sväng till Alibaba, och sen till Jonte. Vart jääättteee full på bara 1,5 liter vin. Vet inte vad som slog snett men jävligt kul hade jag. Hann spela CS också, hehe. Dansade sönder också, vilket var länge sen, gick all in där, hehehee..Blev en tidig hemgång redan vid två. 
 
På lördagen så satt jag mest hemma och hade ont i huvudet, sen vid tio fick vi den briljanta iden att dricka igen. Så  jag och Zorba köpte en liter sprit och rörde oss till Ylva och drack på som fan. Hade typ inget groggvirke så det blev höger/vänster med vatten. Gooott.. Blev jävligt full även då. Jag och Jesper hade vårat egna lilla raveparty på dansgolvet. Med andra ord så dansade jag sönder även denna dag. Vi hann ha vattenkrig och hela köret. Vi rundade av kvällen kring nio på morgonen iaf. 

Söndagen bestod av sova iaf. Kom hem och la mig i soffan och jag sov på ända tills igår morgon. Då kände jag även en släng av feber. Hade världens frossa och mådde allmänt skit. Idag mår jag iaf bättre. Har precis tagit en dusch och just nu kikar jag Top model sverige. Har även kikat Greys hela dagen igår + idag. Så har snart kikat klart hela säsongen. Åhh. Det är så bra! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0