26 februari

Herregud vad tiden går fort! Galet!

Inatt har jag iaf bara sovit en timma så är sjukt trött. Lär väl däcka efter det här inlägget. Tog iaf bussen till tandläkaren och trollade bort lite tandsten osv. Fick även reda på att jag har 10 påbörjade hål i tänderna. Är inte det helt sjukt? Herregud. Har alltid haft problem med hål i tänderna, men nu är det ju överdrivet. Bad mamma köpa munskölj, ska även börja med tandtråd. Sen fick jag även veta att jag verkligen suger på att borsta tänderna. Herregud jag missar typ 90% av tänderna. Måste skärpa mig. Haha.. Efter det gick jag iaf till mammas jobb och hängde. Sen kom Monique och Ylva och hämta mig. For till skolan och hade möte och sen tog jag Zorbén under armen och käka lite thaimat. GOTT!! 

Nu tänkte jag kolla Greys och sen lär jag väl slockna. Inget mer intressant. 
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0