4 februari

Gud vad fort tiden går. Helt sjukt ju! Snart sommar!! Hehe.

Annars så kunde jag inte somna igår natt. Låg vaken till fem någon gång. Somnade så skönt men vaknade dessvärre redan vid sex tror jag? Sov i soffan så alla som skulle åka iväg hem mot västerbotten väckte mig. Hade ju inte gjort något om jag nu hade börjat sju imorse, men fick reda på att jag var ledig. Så det var ju inte det roligaste men det gör absolut ingenting. Halv tio gick jag och sov i sängen igen iaf. Åh, vad jag har saknat min säng <3

Vaknade iaf vid två och chillade bara. Vid fyra for jag och tränade med Sophie och Erica. Kom hem vid sju och lagade lite käk (brände för övrigt mina pottibullar :c ). Sen bytte jag sängkläder och hoppade i duschen. Har kollat lite Vampire Diaries för en stund sen. Råkade även beställa ett par skor. Heheheeee... Men det gick bara på 150 så det gör ju ingenting, billigt och bra! 

Nu tänkte jag torka håret och söka fram nå kläder att ha imorn och sen sova, skööönt!! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0