Helgen:

Fredag: Dagen började med att fara till skolan för att ha klassråd. Väldigt värt. Efter det for jag och Erica ner till storstaden och käkade lite thai med hennes syster. Vi satt kvar jävligt länge och snackade osv bara. Sen vandrade vi runt på stan och jag hann slösa typ 500, bara sådär. Köpte lite ögonfransar, mascara, ögonfransböjare och ett par byxor. Men det var behövliga saker. Eller ja, byxorna var väl kanske onödiga eftersom dom inte ens får plats i garderoben, but still ;) 

Kom hem iaf vid tre och då hade Lycksele kommit. Vi pratade osvosv. Käkade lite middag och sen började jag fixa mig och dricka och sånt. Sen kom Zorba, Marre, Linnea och Jonte hit. Ooohhh, fyfan säger jag bara. Min släkt är vääääldigt speciella om man säger så, helt crazy. Så dom svamla på här med dom och var helt mongo. Det var sjukt kul. Går inte att beskriva, man måste vara här för att förstå. Iaf så lyckades vi dra härifrån och rullade vidare till Ali vart vi drack ännu mer och hade kul bara. Sov där också.

Lördag: Vaknade vid tolv när mamma ringde och frågade om jag skulle ha skjuts hem. Sagt och gjort. Sa hejdå till Andres som förövrigt åkte tillbaka till Sthlm. For hem iaf, försökte trycka en hamburgare men gick inte så bra. Gick och dog i pappas säng, försökte sova men misslyckades. Klev upp vid fyra, duschade och fixade mig. Sen droppade det in en massa folk eftersom mamma hade sin 50-års fest. Kände mig sjukt trött hela kvällen. Drack lagomt mycket. Det var trevligt! 

Söndag: Vaknade tusentals gånger under morgonen eftersom det befinner sig två ungar här i huset. Klev tillslut upp vid två. Sen dess har jag ätit, gjort klart mitt och Ericas arbete och chillat bara. Händer nog inte så mycket idag. Lycksele är ju kvar här tills imorn så ska väl "ta vara på tiden". Haha. 

Nåååjaa. Nu blev det en sjuhelvetes långt inlägg, grattis till er som kommit så här långt ;*
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0