12 januari

Det är sjuka grejer som händer ska ni veta mina vänner! Jag vaknade klockan åtta imorse! Sjukt, galet och konstigt. Vet inte riktigt vad som hänt med mig. Läskigt är det. 

Igår gjorde jag iaf inget särskilt. Vaknade vid elva och tog det lugnt bara. Sen när pappa kom hem for vi ut och körde i en timma typ. Fick typ 1000 kärringstopp, haha :o Är så inte van med min egen bil. Har inte fått kärringstopp på hur länge som helst lixom. Kändes ju dock bättre när mamma sa att hon också fick det, hon tyckte kopplingen var speciell så det var väl det då. Måste vänja mig vid den bara, skämmigt när man har körkort och få kärringstopp typ 4 gånger på raken, haha.. 

Iaf så efter det kände jag mig sjukt slö. Var as sugen på en utgång men avbokade planen och låg hemma och softa bara. Redan vid 9-10 somnade jag och vaknade som sagt åtta imorse. Har känt mig sjukt slö idag också. Vet inte vad det har hänt med mig? Vaknar as tidigt och vill stanna hemma. Förut fick jag lixom panik typ av att vara hemma :o 

Nåja. Dagen har bestått av Greys Anatomy, snus och Sims. Fina grejer :) Hehe. Nu ska jag slå på nån gammal rulle och sen ska väl tant-amanda sova.
puss

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0