19 januari

Hallå finisar ;*

Blev en rolig utgång igår. For till Alibaba med Crille och Erica. Satt och snackade om allt och inget och drack lite osv. Sen kom det massa mer folk och alla hade det kul bara. Blev ganska så jätte full också. Som det ska vara med andra ord. Någon gång på kvällskvisten så drog festen över till Thea har ingen aning hur länge vi var kvar där men jag gick till två andra ställen och softa bara. Vid det här laget var jag jätte, jätte full. Gick iaf och sov sen och vaknade vid tolv. Hade ingen aning om vart jag var, sjuk känsla. Hatar när de blir så. Tog bussen hem vid ett iaf och sen dess har jag kollat nått fränt program på tvn och snackat skit bara. Hunnit fara på dollar och ok också.

Nu förtillfället sitter jag och väntar på krubb, sen ska jag inta ryggläge framför Greys Anatomy. SWEET! :)
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0