24 januari

 
 
Såg precis att statistiken har höjts nå enormt. Inte så mycket på unika besökare men jävlar i mig på sidvisningar. Kul är det iaf, otroligt att folk orkar läsa min blogg. Haha måste vara den mest ointressantaste bloggen på länge. Gör ju knappt nått längre. Ligger typ bara och såsar. Brukar ju bli så när det är vinter men nu är det ju extremt. 

Har iaf egentligen ingenting att skriva. Gick mest in här för att hålla mig vaken. Vill så gärna lägga mig och sova, men då kommer jag vakna inatt någon gång och jag börjar först vid ett imorgon. Känns så drygt då. Tror jag ska spela lite Sims, hehe. Eller slå igång nått gammalt Jersey Shore avsnitt. 

Får se vad det blir. puss ;*
 
hahahah, en väldigt gammal bild från väldigt långt bak i arkivet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0