26 januari

Hallå vänner och icke vänner!

Igår var det en jävligt värdelös fredag. Först for jag till skolan och hade lite snabblektioner. Sen var jag på lite ärenden med min fader och sen slog jag in lite paket åt mamma. Resten av kvällen spenderades på att hitta nån fest. Skit många som var ut, men ingen som visste någon fest. Drygt var de. Gav upp där vid nio och gjorde inget mer resten av kvällen. Försökte sova där vid ett men det gick inte. Sen vid tre tog jag en taxi till ett hemligt ställe. HEhE. Vi chilla bara typ. Somnade vid fem och vaknade sen halv fyra ungefär. Fick skjuts hem och nu känner jag mig helt död. Känner mig typ bakis. Men ska ut ikväll så det är bara att piggna till. Ska käka lite strax och sen hoppa i duschen. Blir förhoppningsvis askul ikväll!

Har inget att berätta. Vet inte ens varför jag loggade in här. Blööö. Ska måla naglarna nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0