27 januari

Hallå där ute!

Igår blev det en jävligt rolig kväll faktiskt! For till Ali och var där med massa folk framtill elva kanske? Då drog vi till krogen. Smet före i kön men fick ändå vänta förjävla länge. Väl inne så hade vi askul. Vi drack som fan och dansade som fan. Mina "girls" var ju ute så det var många som vart intresserade, hahaha :D Nä men vi hade sjukt kul iaf. Träffade på massa folk som man inte sett på länge osv. Dock gick min kavaj sönder, men vad gör de om hundra år. Mitt armband gick också sönder men det går förhoppningsvis att fixa.. 

Nånå. Är hur som helst inte det minsta bakis idag. När jag vaknade hade jag lite huvudvärk men tog en ipren så den försvann. Känner mig annars bara slö, men det gör inget. Har ändå inte tänkt att lämna sängen idag. Är så jävla kallt ute. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0