28 januari

God kväll allihopa!

Blev en liten försovning för lilla mig idag. Kom till skolan vid elva, jobbade till tolv ungefär och sen for jag hem. Gjorde klart mitt och Mios arbete och chillade bara. Färgade mammas hår också. Sen vid halv fem hoppade jag på bussen till Malmberget och gymmade med Erica och Sophie. Fyfan, otränadchey.se!! Men jag kämpade på iaf, ska absolut fortsätta med detta. Har jämt haft dessa tankar om hur jag ska börja gymma och äta nyttigare och nu fan ska jag ta tag i det! Är glad att Erica frågade om jag skulle hänga på. Nu jävlar, Beach2013!! 

Hehe. Kom iaf hem efter sju någon gång. Gick och dog en stund och sen hoppade jag i duschen. Nu är jag sjukt trött så ska slå igång ett avsnitt av Greys Anatomy och sen sussa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0