31 januari

Hej mina bönor ;*

Igår så for jag till skolan helt i onödan. Efter att ha sovit endast några få timmar så kämpade jag mig upp och gick på en "föreläsning" i en halvtimma och sen fick vi fara hem. Så värt. Somnade vid tolv någon gång och vaknade sen vid åtta på kvällen. Fattar inte hur jag kan sova så länge utan att vakna, jag skulle ju träna igår och hela köret. Blää. 

Idag var jag iaf ledig, vaknade hyffsat tidigt. Kring två någon gång. Chillade mest osv. Sen vid fem kanske (?) for jag och träna med Sophie och Erica. Känslan efter man har tränat måste ju vara underbar. Vi var där iaf närmare två timmar iaf. När jag kom hem så käkade jag och nu tänkte jag städa rummet. Lycksele ska ju sova i mitt rum under helgen så känns lite otrevligt om dom ska behöva bo bland damm och skit. 

Efter städningen blir det att ta en dusch, förhoppningsvis har varmvattnen hunnit komma tillbaka annars blir det en kalldusch. Brr... Nåja. Städa var det.
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0