4 december

Somnade kring tio imorse, så lyckat! Vaknade sen efter sju någon gång. Låg kvar i sängen en stund innan jag tvingade mig upp och duscha. Var på tiden säger jag då bara! Sen käkade jag lite och tänkte fara ut och göra nånting men eftersom klockan då var nio ungefär så orkade ingen. Jag tar mig som ingenstans heller eftersom bussarna aldrig går i den här "stan". 

Istället har jag roat mig med att slänga hem en lite beställning från Nelly. Fan också.. Haha jag som har sagt till mig själv att jag fan inte får shoppa mer. Har inte råd!! Men inte går det ju. Kalaset gick iaf på lite mer än 300 riksdaler. Inte så jätte farligt. Var dock inte så speciella grejer men var sugen på lite shopping bara (a)

Tänkte borsta mitt hår nu och sen ska jag kika var mina föräldrar sysslar med.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0