9 januari

Nu har det gått några dagar sen jag skrev. Beror nog på att jag vände dygnet toootalt! Somnade vid 10-11 på morgonen och klev upp vid nio-elva. Sjukt. Var ju ut på lördagen också. SJUKT KUL! Faktiskt. Blev en hemgång vid elva på morgonen. Hehe. Dagen innan skolan började så la jag mig tre på dagen och vaknade sen tre på natten. Ganska skönt dock. Slippa stressa osv på morgonen.

Efter skolan for jag iaf hem till Zorbis och vi snacka lite osv. Sen kom Erica och Crille och vi kikade magic mike och någon annan asdålig skräckis. Den sög. Höll på att somna flera gånger. När den var slut vid halv sju så fick mamma komma och hämta mig. Jag käkade lite och sen gick jag och sov. Hehe typ vid åtta. Skönt. Vaknade sen halv sju på morgonen. Gick och fikade lite och nu har jag precis fixat klart mig. Ska strax börja röra mig mot skolan.
puss

från i lördags :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0