God morgon!

Jaaa.. det här är ju inte så bra.. Har som ni kanske förstår inte gått och lagt mig ännu. Sjukt eftersom hela dagen har bestått av att hålla mig vaken. Men gick väl över gränsen som vanligt. Vaknade redan vid halv tolv imorse, jag som ändå somnade kring halv sju på morgonen. Har bara legat i sängen och kolla Ellen show, därför jag fortfarande är vaken. Har på riktigt legat och kollat sen klockan sju.. IGÅR. Dock med lite pauser för att kika in på fb och sen har jag kollat en film. Men annars så är de bara Ellen. Sjukt. Tappade hakan när jag sneglade ner mot klockan och den visade 04.55. Jag trodde den var kring två ungefär..

Nånå. Jag lovade ju att berätta om nyår men egentligen finns det inte så mycket att berätta. Det som är värt är ju självklart hemligt, hehe. Nä men jag fixade mig och sånt här hemma (duh, såklart) och sen for jag med Mammsen och köpte ciggisar och hämtade Zorbis. Vi for vidare till Sophie vart Crille och Erica också var. Vi förade bara, drack, prata, snacka, spela. Agge kom också dit. Sen knata vi ner till Ali och drog dit en rakabajsarfest. Måste säga att jag hade sjukt jävla kul! As mycket folk, alla var glada och fulla och trevliga osv. Sjukt roligt! Nästan så här jobbigt roligt ni vet? 

Aja. Mer än så orkar jag inte berätta. Det här inlägget är redan nog långt. Ska återgå till min Ellen tills jag blir trött.
puss

(och som sagt än en gång, sitter på min skoldata så just nu och förmodligen en tid framför får ni nöja er med random bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0