Justin Bieber

Omg I cant belive I'm sayin this, but I love Justin!!

Sjukt är vad det är. Jag minns att jag hittade hans videor på youtube innan han blev känd, då när han var jätte liten och sjöng massa låtar som han rockade sönder. Sen när han väl blev känd så tyckte jag mest han var tönt, tror han kan dansa som miachel jacksson, sjönger astöntiga låtar osv, hade ful frisyr osv. Nu på senare tid så ojojoj vad jag har ändrat tanke om honom, efter att man har kollat Never say Never och Ellen Degeneres när han har varit gäst där (som jag förövrigt har blivit helt nööörd i). Killen verkar sjukt snäll och charmig. Sen kan jag verkligen inte förneka att han är snygg ;) Hehe, lyssnar dock inte på hans musik, han är väl bra men det är inte riktigt min typ av musik, vissa låtar kan jag dock poppa på här hemma.

Nånå, säger bara; Mer Bieber åt folket!

 
Ps (hahaha fan vad lame att säga så), kommer en update om min awesome nyårskväll lite senare ;* Stay tuned, dadadaaaaam!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0