12 mars

Hallå!!

Tänkte börja med att säga att söndagen blev verkligen inte som planerad. Vi hade planer på att kila ner på stan och shoppa lite men icke sa nicke! Det började med att jag under natten vaknade flera gånger och mådde illa. Tänkte inte destomer på det förän Sandra kom och sa att hon mest troligt hade magsjuka. Jobbigt för henne tänkte jag och höll mig på lite avstånd. Några minuter senare sprang jag på toa och spydde upp alla inälvor ungefär. Sen sov vi båda tills sex på kvällen ungefär. Helt slut i kroppen. Spydde ytterligare en gång till. Jobbigt.

I måndags mådde jag dock bättre så det var skönt. Fick åka ersättningsbuss till Luleå, sen därifrån tåg hem. Köpte med mig en kebabtallrik hem. Gott som fan då jag inte ätit nånting sen jag spytt. Tog det lugnt resten av dagen.

Idag vaknade jag kring två tror jag? For med mamma och hämtade ut mina skor som jag för kul skull budade på tradera, såg sen i min förvåning att jag hade vunnit auktionen. Dom såg helt okej ut! 

Nu snart tänkte jag hoppa i duschen och vad som händer senare blir ett mysterium.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0