9 mars

Hallådär alla bönor och barn! :)

Har hittils haft det awesome. Alltid skönt att komma bort och riktigt roligt att träffa "släkten". 

Igår for jag och Sandra iaf ner till Lycksele. Direkt vi kom dit så bjöds det på mat och sen nästan direkt efter det for jag och Ingemar till studion och gjorde en liten tatuering. Det var inte det minsta skönt faktiskt. Riktig pina! Men det gick rätt fort och det är ju helt klart värt smärtan, hehe. Efter det tog vi nån öl bara och kika på en film. Sen blev det sängen. 
 
Blev väckt av lilla Ozzie kring halv nio. Vi klev upp och fikade lite osv och sen kring 10 någon gång tog vi skotrarna till nånstans nära knaften. Ingen aning vad det heter. Massa folk var det där iaf. Vi var där tills två kanske innan vi började bege oss hemåt. Sen rullade jag och Sandra vidare till Umeå igen. 

Nu har jag precis ätit och duschat för en liten stund sen så jag är mätt och belåten! Kikar lite melodifestivalen också. Sjukt dåligt iår -.-

Nåja. Nu ska jag göra något vettigare, typ torka håret.
puss
 
såhär mysigt hade jag det i torsdags!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0