9 april

Kommentar:
ida
om 8 april:
om han inte ger dig mobilen så spöar vi honom...

Svar:
Det är Ali som har fixat tillbaka telefonen och det är han som har den nu!! :D Ska hämta den på söndag :)



Hallå i stugan! (hhahah, var tvungen bara) Sitter här i fina Ullatti på lite rehab känns det som. Fick ingen telefon igår men Ali har den nu och ger mig den på söndag. SUVERÄNT! Min lilla bejbis, saknar den <3
Annars så kom vi fram hit igår vid typ.. tre kanske? Har ingen aning. Fixade med värmen här inne osv men som vanligt vänder röken så det röker in i stugan istället för ut. Ah sen käka vi lite och sen skulle vi dra igång datan men självklart ska internet tjorva som ett mongo. Men mamma fixade det, som vanligt. Hehe.

Sen gick jag och la mig vid ett kanske? Och vaknade sen vid ett igen. Nu har jag precis käkat lite och sånt och ska väl ut i solen snart och bli fula fröken fräken. Hehe.. Nånå. Tänkte bjuda på lite bilder men har ingen sladd med mig så ni får nöja er utan.
Puss
Kommentarer
Postat av: Erica

Hurru dosi! Då kom du ju dit precis när jag for därifrån! Vafan sa du inte att du skulle komma? :o

2011-04-09 @ 19:30:14
URL: http://kallamigsuperman.blogg.se/
Postat av: ida

fan vad bra kvinna! :D

2011-04-10 @ 15:18:12
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0