update

Kommentar:
Erica om 9 april:
Hurru dosi! Då kom du ju dit precis när jag for därifrån! Vafan sa du inte att du skulle komma? :o

Svar: trodde inte du skulle till byn ihelg :o tänkte faktiskt ringa dig när jag satt i bilen, men ha-ha har ju ingen telefon och inga nummer så att..... men du och jag har mycket att prata om!! skulle ju berätta allt i skolan men här var fröken så tuff och inte kom dit!! :o :D

Lugn dag, fast det är det väl alltid när man är här i byn och hänger. Gick ut och stekte i solen lite osv, sen drog pappa iväg med skotern och efter ett tag kom han knatandes tillbaka. Han hade kört fast så vi tre knatade tillbak dit och när vi kom dit körde Hasse förbi så dom fixade upp skotern och sen körde Hasse hem mig och jävlar i min lilla låda vilken jävla skoter han har. Fy helvete vad kul det var. Sån jävla kick jag fick, haha. Trodde jag skulle flyga av för gick så jävla fort och jävlar vad jag höll i min mössa, för brinnande liv kändes de som, haha.

Sen resten av dagen har vi chillat lite mer. Kollat tv osv. Är grymt trött så på en timma eller så blir det väl sängen och sen blir det hem till gosiga Gällivare. Längtar efter en dusch nå så förjävulskt.

Nånå, nu ska jag trycka i mig en bulla i brist på annat.
puss
Kommentarer
Postat av: erica

Höhö, jag var ju i byn, då har man inte tid med nå skola! jooo vi har en del att prata om faktiskt :D thihihi syns i skolan imorn (:

2011-04-10 @ 15:56:44
URL: http://kallamigsuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0