om igåårrårårr

ida om om igår:
hahaha hette han inte milton? och är ju fult om jag har rätt å du fel med tanke på att jag aldrig ens var där ;)

Svar: hahahahah ja, de kanske han hette :o fail :D



Vad jag ska säga om gårdagen vet jag inte riktigt. Jag och Erica fick en taxi upp till malmberget och vi stannade inte längre än en kvart på grund av vissa grejer, ingenting jag tänker skriva ut här men det var inte okej.. Vi sprang fort som tusan till bussen och mötte ogge på den, vi följde med han till Hanzon och satt där med några folk. Sen vid elva gick vi till stan och skulle in på öltältet men dom hade leg kontroll så det vart inget. Istället drog jag, Erica och Sebbe till malmsta. Crille och Felix kom och hämtade upp oss med epa och skjutsade oss till Sara på Kilen. Där var med massa folk osv. Sen skulle vi ner till någon annan tjomme längre ner på kilen, vi paltade dit men när vi väl var framme blev det fett med slagsmål och allt vart helt knas. När det hade lugnat ner sig så drog vi tillbaka till Sara. Blablablablab.



Just nu ligger jag i sängen och är sjukt sliten, måste duscha . men jag orkar inte, måste äta - men jag orkar inte. Jobbigt att vara mig..
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0